@, e-mail adresinin bir parçası olarak ilk kez 1971 yılında Ray Tomlinson tarafından kullanıldı. Bilgisayar mühendisi Tomlinson kendisine gönderdiği ilk elektronik mesajı kısaca ifade etmek için @ işaretini seçti. Peki neden @?

Klavyede kimsenin adında kullanılmayan ve karışıklığa yol açmayacak bir işaret aradım diyen Ray Tomlinson @ işaretini bu yüzden kullandığını belirtiyor.

İlk Keşişler mi Kullandı?

Peki bu işaret bilgisayar klavyelerinde nasıl kullanılmaya başlandı? Dilbilimciler bu noktada ikiye ayrılıyor. Bazılarına göre ilk olarak Ortaçağın başlarında el yazmaları üzerinde çalışan keşişler tarafından kullanıldı. Keşişlerin @ işareti, içinde, tarafına doğru, yanında anlamlarına gelen Latince kelime adi temsil ediyordu.

18. yüzyıldaki anlamı

Dilbilimcilerin büyük bir çoğunluğu @ işaretinin daha yakın bir tarihe, 18. yüzyıla ait bir buluş olduğunu düşünüyor. Uzmanlara göre @, o tarihte birim başına verilen fiyatı temsil eden ticari bir semboldü. 5 elma @ 10 peni denildiğinde, 5 elmalık bir birimin 10 peniye satıldığı ifade ediliyordu.

14. yüzyılda miktar ölçüsü

Ancak geçen Temmuz ayında İtalyan bir araştırmacı 14. yüzyıla ait bazı ticari Venedik belgelerinde belirgin bir şekilde @ işaretinin kullanıldığını ortaya çıkardı. Bu belgelerde işaret anfora ya da küpü sembolize eden bir miktar ölçüsü olarak kullanılıyordu. Giorgio Stabile adlı araştırmacı ayrıca 1492 tarihli bir Latince-İspanyolca sözlükte anforanın bir ağırlık ölçüsü olan arrobaya çevrildiğini keşfetti.

İlk olarak Underwood´un klavyesinde

Bunların sonucunda @ işareti ticari a olarak 1885´te, yazı makinelerinin ilk örneği olan Underwood´un klavyesindeki yerini aldı. O tarihten yaklaşık 80 yıl sonra da bilgisayar klavyelerine e-mail işareti olarak geçiş yaptı.

“Tasarım, genelde birkaç yıl içerisinde değişir hatta bazen seneler boyunca değişmez. Ancak iş Web tasarımına geldiğinde trendler çok çabuk değişiyor.” Diyor TNW’den Amber Turner.

Gelişen teknolojilerle birlikte sürekli iletişim halinde olan internet ve Web siteleri, bu değişimin ilk hissedildiği yerlerden. Peki daha hızlı, daha sade ve kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşımaya odaklayan Web sitelerinde, 2016 yılında tasarım açısından nasıl trendler göreceğiz?

Web sitelerinde önemli olan şey, anlatmak istediğiniz görsel ya da metni, kullanıcıya net ve hızlı bir şekilde ulaştırmaktır. Bunun için de tasarımda gidilecek değişiklikleri Shellshock isimli firma aşağıda göreceğiniz gibi üretiyor.

Daha net ve daha sade olmak bu tasarımın ana hedefi. Kart biçiminde navigasyon bölümleri kolay bir kullanabilirlik sunmayı hedefliyor.

İnternet olduğu süre boyunca scroll (mause orta tekerleğiyle Web sitesi içerisinde aşağı ya da yukarı çıkmak) denen fiil hep olmuştur. Ancak insanlar daha az scroll yapmak istiyorlar. Bunun için de Uppercase gibi tasarımcılar 2016’da trend olacak işler yapabilirler.

Hızlanan siteler ve internet, modüler yapıları 2016 yılı itibariyle daha fazla görebileceğiz. Bunun için ise Brad Frost’un “Atomic Design” adını verdiği ve tek bir katman yerine birçok katmandan oluşan Web sitesi tasarımlarını görebiliriz.

2016’da trendler arasında daha düz hatlar olacak. Bunun için Google logosu örnek verilebilir. Bu tasarımsal değişiklik, Web sitelerini mobilde görüntüleyen insanlara da okuma kolaylığı getiriyor.

Google’ın 2014 yılında ürettiği Material dizayn da 2016’da sıkça kullanılacak. Material dizayn daha gerçekçi hareketler sunmayı hedefleyen bir tasarım biçimi olarak çıkışını gerçekleştirmişti.

Web sitelerinde görmeye başladığımız kullanıcıların kendi fotoğraflarını, giflerini hatta videolarını kullanmaları da 2016’nın trendlerinden olacak. Böylece ekran karşısındaki kişiyle daha yakın bir iletişim kurulmak isteniyor.

Geçtiğimiz senelerde görmeye başladığımız üyelik alımı yaparken bir kutucukta değil de bütün bir sayfada bilgilerinizi girmek 2016’da daha da fazla kullanılmaya başlanacak olan bir trend olarak göze çarpıyor.

Hızla gelişen trendler Web tasarımcıları tarafından hemen uygulandığı için Web siteleri gittikçe daha fazla birbirlerine benzemeye başladılar. Tasarımcılar da kalabalığın arasından sıyrılmayı, kullandıkları değişik animasyonlarla sağlamaya çalışıyorlar. 2016 yılında Web sitelerinde daha fazla animasyon görebileceğiz. Aşağıda Twitter’ın kullandığı “beğenme” animasyonunu kare kare görebiliyorsunuz.

Göze güzel görünen bir tasarımınızın olması, ne yazık ki sitenizin iyi işleyeceği anlamına gelmiyor. İnsanların Web sitelerinde tıkladıkları bir şeyin doğru çalışmaması, onların siteyi terk etmelerine neden olabiliyor. Yani tasarımcılar 2016 yılında tasarıma verdikleri önemi, sitenin doğru çalışmasına da vermek zorundalar.

Birçok Web tasarımcısı, işlerini tarayıcılarda yapıyorlar. Ancak bu 2016 yılında değişecek gibi duruyor. Tasarımcılar Photoshop, Illustrator ve Sketch gibi programları artık daha fazla kullanacaklar.

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Sema Ramazanoğlu ‘Önümüzdeki hafta yoksul ailelere bedava internetvermeye başlayacağız’ dedi

Bakan Ramazanoğlu, yoksul ailelere internet paketlerinin önümüzdeki hafta verilmeye başlanacağını kaydederek, “Ellerinde tableti olan çocuklarımız evinde internet paketi olmadığı için evlerinden çıkıp başka mekanlara gitmek zorunda kalıyorlar. Ruhsatlı internet kafeleri dışarıda tutarak söylüyorum. Ama birçok yerde çocuklar internete girmek amacıyla gidiyorlar ancak orada birçok tehlike ve tehditlerle karşı karşıya kalıyorlar. Bizim ailelere ulaştıracağımız ücretsiz internet paketleri hükümetimizin ilk icraatlarından biri olacak. Bakanlık olarak hazırlıklarımızı tamamladık. Diğer bakanlıklarla da görüşüp başlatacağız. Yoksul aileleri de tespit ettik. Bu çalışma Türkiye’nin önünde devrim olan bir çalışma olacak. Önümüzdeki hafta yoksul ailelere bedava internet vermeye başlayacağız” diye konuştu.

İki bakan, daha sonra basına kapalı olarak gerçekleştirilen İl Koordinasyon Kurulu toplantısına katıldı.

Nokta İstanbul Projesi’nde yer alan “.ist” ile “.istanbul”, uzantılı alan adları, aralarında New York, Londra, Barcelona, Berlin, Moskova, Sidney ve Tokyo’nun da olduğu metropol şehirlerle rekabete girerek, Türkiye’nin tanıtımına ve marka değerine katkı sağlıyor.

İstanbul Büyükşehir Belediyesinin alan adları için başvurduğu İnternet Tahsisli Sayılar ve İsimler Kurumuna (ICANN) 60 ülkeden bin 930 talepte bulunuldu. Değerlendirme sonucunda 65 şehirle İstanbul’un başvurusu da kabul edildi. Böylece İstanbul, “.istanbul” ve “.ist” gibi üst düzey alana sahip dünyada nadir şehirlerden biri haline geldi. Şehrin markasını dijital platformlara taşıyan proje, girişimcilere de yeni yatırım alanları sağladı.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Medya AŞ Genel Müdürü Bekir Kaplan yaptığı açıklamada, “Nokta İstanbul” serüveninin 2012 yılında başladığını söyledi.

“BU PROJE SADECE, İSTANBULLULARI İLGİLENDİRMİYOR”

Güçlü bir markayı dijital platformlara yansıttıklarına değinen Kaplan, “Bu proje sadece, İstanbulluları ilgilendirmiyor. Trabzon, Diyarbakır, Ankara, İzmir ve Antalyalıları da ilgilendiriyor. Hatta yurt dışından, İstanbul özlemi çeken birçok vatandaşımızın da bu proje dikkatini çekiyor.” değerlendirmesini yaptı.

Bekir Kaplan, ilgililerin “www.nic.istanbul” internet sitesinden detayları öğrenebileceklerini söyledi. Projenin genç girişimciler için de bazı fırsatlar barındıracağını vurgulayan Kaplan “yemek.istanbul, otel.istanbul ve futbol.istanbul” gibi uzantılar ile İngilizce farklı versiyonlarının büyük ilgi çekeceğini vurguladı.

“HER MECRADA BULUNACAĞIZ”

Sosyal medyada “İstanbul” hesabını binlerce kişinin takip ettiğini kaydeden Kaplan, internet dünyasının her mecrasında olmaya devam edeceklerini belirtti.

“İSTANBUL’A RAĞBET BÜYÜK”

Kaplan, internette alan adı hakkına sahip 66 şehrin birbiriyle kıyasıya rekabete girdiğini dile getirerek, “İstanbul, New York,Londra, Barcelona, Berlin, Moskova, Sidney ve Tokyo ile yarışıyor. Bu şehirler arasında İstanbul’a inanılmaz bir rağbet ve teveccüh var.” dedi.

Web sitelerinin önemini hizmet veren ve hizmet alanlar şeklinde 2’ye ayırabiliriz. Biz, sadece firmanız hakkındaki önemine bu yazımızda kısaca değineceğiz.

Özellikle firmalar ve kurumsal kimliğini oluşturmaya çalışan şirketler açısından iyi tasarlanmış! bir web sitesi büyük önem taşımaktadır. Web siteleri sizin internette görünen yüzünüzdür. Sitenizi ziyaret eden kullanıcılar ürün, hizmet ve şirketiniz hakkında ilk izlenimi web siteniz sayesinde elde eder. İyi tasarımın firmanızı daha güçlü ve güvenilir gösterdiği bir gerçektir. Güven duygusu hisseden ziyaretçiler ürün ve hizmetlerinizden yararlanmak için sizinle iletişime geçerler.

Her firmanın mutlaka reklama ihtiyacı vardır. Web siteleri en ekonomik ve en fazla geri dönüş sağlayan reklam birimleridir. Web sitesi olan bir firma ürün ve hizmetlerini daha çok kitleye lanse eder. Sergilemek istediği ürün yada hizmet hakkında detaylı bilgiyi halka verir. Sadece çevrenize değil, il bazında hatta başka ülkelere dahi satış yapabilmenize olanak sağlar. Çok kısa sürede kendini amorti ederek firmanızı kar’a geçirir. Ancak sitenizin iyi optimize edilmiş ve bulunabilir olması gerekmektedir. Arama motorlarında bulunmayan bir web sitesi internet üzerinde size hiç bir getiri sağlamaz. Aramalarda mutlaka ürün ve hizmetlerinizle alakalı kelimelerde bulunmanız gerekmektedir. Şirket ismi ile sonuçlarda yer almanız firmanıza birşey kazandırmaz.

Bir iş yeri açacak maddi imkana sahip olmayan ya da hizmete dayalı bir işi olan kişiler bir web sitesiyle bu sorunu çözebiliyor. Böylece arz talep meselesine en pratik çözümü bulmuş oluyorlar.

Firmanızın web sitesi yok mu? Hemen web sitenizi hazırlayalım: Net Ajans Sitesine Git

Teknolojinin giderek ilerlediği, çağın bilişim ve internet devrine dönüştüğü günümüzde, gerek kişisel gerek kurumsal bazlı internet siteleri ortaya çıkmaktadır. Bu sitelerin pek çoğu aslında çok kolay ve basit yöntemler ile açılmaktadır. Sadece web sitesi açmak için bile bir takım ücretsiz araçlar ve siteler bulunur. İşte tam da bu noktada internet sitesi açma ve site kurma konuları merak edilir.

Kolay ve basit bir şekilde ücretsiz web sitesi kurulumları yapılabilir. Bu kurulumlar öncesinde web sitesinin tasarımı, ara yüzleri, domain ve hosting işlemleri de öncelik taşır. Peki, web siteleri temel olarak nasıl kurulurlar? Bu yazımızda genel olarak site kurma aşamaları ve detayları yer alacak.

 

Web Sitesi Kurma

Günümüzde hemen hemen herkesin ya da her kuruluşun bir internet adresi vardır. Özellikle mobil uyumlu web tasarım ile hazırlanan siteler daha çok revaçtadır. Çünkü masaüstü kullanımlar zaman içinde yerini mobil cihazlara bırakmaktadır. Bu nedenle de sitelerin mobil uyumlarının olması site sahiplerine kazanç olarak dönecektir. Ayrıca, mobil uyumlu web tasarım ile hem masaüstü bilgisayar kullanıcılarını hem de mobil kullanıcıları hedefleyebilirsiniz. Böylelikle, tüm internet kullanıcıları sitenizde rahat bir şekilde gezebilir ve sitenizi ziyaret edebilir.

 

Kurum ve kuruluşlar site nasıl kurulur sorusunu sorduklarında, karşılarında profesyonel destek verecek ekipleri bulabilirler. Özellikle de kurumsal şirket sitesi için önemli altyapılar ve modüller gerekebilir. Profesyonel manada web tasarım ihtiyaçlarınız olduğunda Net Ajans olarak hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

Basit anlamda bir internet sitesi ise kolay denebilecek yollar kullanılarak açılabilir. Özellikle de kişisel siteler bu anlamda önemli birer örnektirler. Dileyen herkes paylaşım yapabileceği uygun bir siteyi rahatlıkla açabilir. Yazımızın devamında bedava site kur başlığında ücretsiz siteler hakkında bilgiler paylaşacağız.

 

İnternet Sitesi Kurma

Basit şekilde bir internet sitesi kurmak ve bu sitenin mobil uyumlu olmasını sağlamak için hazır temalardan faydalanılabilir. Bu noktada kurumsal şirket yöneticilerinin bile tercihleri gerek uygun fiyatlı, gerek ücretsiz seçenekler olmaktadır.

Başarılı ve güzel tasarımlı bir internet sitesi kurulumunda aşağıdaki seçenekler değerlendirilebilir. Bu seçeneklerin tamamının bedava, yani ücretsiz olması da dikkat çekicidir. İnternet sitesi kurma yöntemleri arasında ücretli olanları da vardır. Bunlar için kurumsal bir web ajansı ile iletişime geçmenizde fayda olacaktır. Eğer, kurumsal internet sitesi kurma hakkında detaylı bilgi edinmek isterseniz, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

 

Bu yazımızda kaliteli ve kreatif web tasarım firması nasıl seçilir ve kurumsal web yazılım şirketlerinin özelliklerine değineceğiz. Hem Net Ajans neleri düşünüyor bunları okuyucularımıza aktaracağız hem de sektörde neler oluyor ve neler olmalı konularında da bilgiler paylaşacağız. Haydi gelin birlikte konumuzu detaylandırmaya başlayalım.

Web Tasarım Şirketinin Referansları

Müşteriler ya da potansiyel müşteriler genellikle bir ajansın sitesine girdiğinde daha önce yapılan işlere göz atıyor. Bunu tecrübelerimizle test ettik, hatta bazı müşterilerimize ilk hangi sayfamıza göz attıklarını da sorduk. Şöyle de söyleyebiliriz. Şu anda bilgiler paylaştığımız bu blog sayfasına bazı müşterilerimiz hiç göz atmamış olabiliyor, hatta sadece müşteriler ve iletişim sayfasına giderek bizlere ulaşıyorlar. Bu da en önemli 2 sayfanın hangisi olması gerektiğini gözler önüne seriyor.

Eğer, siz bir aday müşteriyseniz, bizim ya da farklı bir ajansın referanslar sayfasına bakarak, firmanın neler yapabileceği konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.

Ajansın Sitesi Nasıl Görünüyor?

Terzi kendi söküğünü dikemezmiş sözü sektörümüz için de geçerli olabilmektedir. Çoğu faal ajans, yoğunluktan dolayı kendi sitesini sıklıkla güncelleyemese de en azından ajansın kreatif yanını gösterebiliyor. Örneğin, bomboş bir sayfa olsa da, o sayfanın nasıl göründüğü ve kreatif fikirlerle bezenip bezenmediği size çok iyi fikir sunabilir. Böylelikle web tasarım ajansı ne kadar kreatif anlaşıla bilir.

Web Tasarım Ajansının İsmi

İstisnalar kaideyi bozmaz diyerek eleştirilere bertaraf etmek istediğimizi belirterek bu konuya başlamak isteriz. Şimdi kreatif bir ajansın (gerçekten sizce de kreatif ajans olabilirler mi?) isminde bilişim ya da yazılım varsa biraz yalan söylüyor olabilirler, siz nedersiniz? Bir yazılım firması ya da IT sektöründe yer alan bir şirket neredeyse asla kreatif özellikleri bünyesinde barındıramaz. Çünkü asıl işleri yazılım yani kodlamadır. Bu nedenle de genel olarak yazılımcıları bünyelerinde barındırırlar. Sadece yazılım gerektirerecek projelerinizde onlara güvenme şansınız olabilir ama işin içinde kreatif ihtiyaçlar varsa tekrar düşünmenizi tavsiye ederiz.

Web Tasarım Fiyatları

Grafik alanında bir diğer önemli konu ise fiyat olacaktır. Projeniz ile ilgili ön çalışma yaparken web tasarım fiyatıkonusunda da kesinlikle araştırma yapıyor gerekirse de fiyat teklifi alıyor olmalısınız. Projenin kapsamına göre değişebilir ancak karşınızda 250 TL’den 25.000 TL’ye kadar geniş bir aralık çıkabilir. Bu durumda ilk önce yukarıda bahsettiklerimize bakabilirsiniz. Hemen çok düşük fiyatları elemekle başladınız değil mi? Gerçekten de yapılacak işlerin bedeli bu kadar düşük olabilir mi? Hatta bu işi gerçekten de bu ücrete yapabilirler mi? Bizce yapamazlar. Sizce de muhtemelen öyle olacaktır.

Şirketin Kurumsal Yapısı

Web tasarım alanında hizmet veren birçok şahıs ve işletme bulunuyor. Ancak bunların birçoğu merdiven altı olarak çalışıyor. İnternet siteniz için gelecekte sorun yaşamak istemiyorsanız, bu şahıslarla ya da işletmelerle çalışmamanız gerekiyor. Bu nedenle de, önce işletmenin şahıs mı yoksa şirket mi olduğunu öğrenmelisiniz. Eğer ki ortada bir işletme dahi yoksa yani fatura kesilmiyorsa, uzaklaşmanızda fayda olacaktır.

Genellikle de hakkımızda ya da iletişim sayfasına bakarak bunu anlayabilirsiniz. Biz iletişim sayfamızda ve gerekli yerlerde şirket ismimizi geçirmekteyiz: Yaratıcı Medya Bilişim Pazarlama Limited Şirketi.

Firma Sizinle Nasıl İletişim Kuruyor?

Çalışmayı düşündüğünüz firma ve firmanın yetkilileri sizinle nasıl iletişime geçiyorlar? Konuşurken size saygılılar mı yoksa kaba bir tavır mı sergiliyorlar? Evet, soruları farklılaştırarak artırabilirsiniz. Bu konu proje devam ederken ve sitenizi teslim aldıktan sonra size çok katkı sağlayacaktır çünkü gelecekte muhtemel sorunları kurumsal bir hizmet verecek

SEO Konusunda Başarılı Bir Firma Mı?

Günümüzde bir internet sitesini internette yayınlamak yeterli olmayacaktır çünkü bu siteye ziyaretçi gelmiyorsa hiçbir işinize yaramayabilir. Bu nedenle de çalışacağınız firmanın internette bulunabilirliğini dikkate almalısınız.

Genel olarak bizim aklımıza gelenler bunlar. Eğer sizin de aklınıza gelen farklı maddeler varsa, yorumlar kısmında katkıda bulunabilirsiniz. Bizim ilave etmemizi isteyeceğiniz konular olursa da lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

Türkiye’de, internet kullanıcı sayısı son 10 yılda 2 milyondan 35 milyona yükselerek, yüzde 1750 arttı.

Dünya İnternet İstatistikleri sitesinden derlenen bilgilere göre, Kuzey Amerika ülkelerinde nüfusun yüzde 78,3’ü internet kullanıcısı. Yaklaşık 310 milyon nüfuslu ABD’de internet kullanıcı sayısı 245 milyondan fazla. 34 milyon nüfusu ile Kanada’da ise yaklaşık 27 milyon kullanıcı var. Bu kıta kapsamında değerlendirilen Bermuda, Grönland ve St Pierre & Miquelon’da da kullanıcı sayısı hızla artıyor.

En çok internet kullanıcı sayısı Asya’da

Siteye göre en çok internet kullanıcı sayısı Asya kıtasında. Yaklaşık 3 milyar 900 milyon nüfuslu bu kıtada 922 milyon internet kullanıcısı var. Kıtanın doygunluk oranı yüzde 24’e yakın. Bu kıtada özellikle geniş bant internet erişiminde büyük çalışmalar yapan Güney Kore, 48 milyonluk nüfusunun 39 milyonunu internete bağladı ve doygunluk oranı yüzde 81’e yaklaştı.

Ancak en büyük artışı Afrika yaptı. Yaklaşık 1 milyar nüfuslu kıtada 2000 yılında sadece 4,5 milyon internet kullanıcısı varken 10 yılda bu rakam yüzde 2 bin 527 artışla 118 milyonu aştı. Bu kıtada Kongo Demokratik Cumhuriyeti, 10 yıl önce sadece 500 kişi olan kullanıcı sayısını yüzde 100 bin artırarak 503 bin kişiye çıkardı.

Avrupa kıtasında ise 85 milyonluk nüfusunun 65 milyonu internete bağlayan Almanya en çok internet kullanıcısına sahipken, Norveç, 4,691 milyonluk nüfusunun 4,431’ini internete bağlayarak doygunluk oranını yüzde 94,4’e yükseltti.

Türkiye’de büyüme yüzde 1750

Bilişim ve teknolojiye son yıllarda büyük yatırımlar yapan Türkiye’de, internet kullanıcı sayısı 2000’li yılların başında Uluslararası Telekom Birliği’ne (ITU) göre yaklaşık 2 milyon iken son 10 yılda yüzde 1750 arttı. Türkiye, yaklaşık 78 milyonluk nüfusunun 35 milyonunu internete bağlarken, nüfusa göre doygunluk oranı yüzde 44’ü geçti.

Net Ajans, web sitelerinizi en güzel şekilde oluşturup, ülkemizde böylesine rağbet gören mecrada (internette) yerinizi en iyi şekilde almanızı sağlar.

0850’li Numara Ne İşe Yarar?

0850’li numara markanızın güç kazanmasına ve profesyonelliğinize profesyonellik katmaya yarar. Çünkü telefon numaranız müşterileriniz tarafından sürekli okunacağı için -yani ön planda olacağı için- markanızın kimliğinin iyileşmesine yarar. Müşterileriniz size daha çok güvenir ve doğru adım attıklarını düşünmelerine yarar. Markanız, ne olduğu belirsiz bir marka değil de, başarılı ve güven veren bir marka hissini verir müşterilerinize. İnsanlar, iş yaptıracağı firmalara güvenmek ve arkalarını yaslayabilmek isterler. Bu tür nitelikler, iş yaptıracak insanların gözünde firmaların değer kazanmasına neden olur. 0850’li numara, kazancınıza kazanç katmakla kalmayıp, marka değerinizin yükselmesini sağlar. Örneğin, bir ortaklık projesinde de yararının dokunduğunu farkedeceksiniz. Net Ajans, bu hizmeti en iyi şekilde sağlayan bir firma olmakla beraber yılların verdiği tecrübeyle çalışmaktadır.

 

Sanal Santral Hizmeti Nedir?

Sanal Santral, kişisel veya iş amaçlı olarak iletişim ihtiyacınızı çözmeye yönelik bir hizmetler bütünüdür. Sanal Santral size, normal bir santralin yapabildiklerine ek olarak yeni ve teknolojik özelliklere sahip bir sistem sunar. Sanal Santral, sayesinde tüm bu gelişmiş özelliklere sahip olmanın yanısıra, tasarruflarda sağlarsınız. Sayısallaşan telefon hatlarınızın sabit ücreti ortadan kalktığı gibi, hesaplı görüşme ücretleriyle de, görüşme bedellerini de aşağılara çekersiniz. Bir çok açıdan avantajları olan bu hizmete dahil olmak için, Net Ajans‘tan yardım alabilirsiniz.

 

Ses Sms Sanal Santral Hizmeti

Net Ajans, bu hizmete dahil olan müşterilerine, Sanal Santral hizmeti ve Ücretsiz 0850’li numara vermektedir. Markanıza güç katmak, güvenilir olmasını sağlamak, marka değerinizi yüksetmek, kazancınıza kazanç katmak, ekonominizi hafifletmek için hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Bu hizmetimizden faydalanmak için, web sitemizi ziyaret edin; Net Ajans. Markanız yükselirken, yanınızda yer alacağız.

En basit haliyle arama motoru optimizasyonu anlamına gelen SEO; aslında web girişimcilerinin, dünyanın en gelişmiş yazılımları karşısında var olma çabasıdır. Bu makalemizde; seo nedir, seo nasıl yapılır gibi sorulara cevap bulabileceğiniz gibi, arama motorlarının mantalitesi ve çalışma prensipleri hakkında da teknik detaylar bulabileceksiniz.

Şüphesiz web üzerindeki en kaliteli hit arama motorlarında alakalı kelimelerden alınan hittir. Eğer belirli kelimelerde arama yapan kişilerin sitenizi ziyaret etmesini istiyorsanız bunun iki yolu bulunmaktadır. Biri SEO diğeri SEM.

Genel olarak Internet Pazarlaması çatısı altında yer alan Search Engine Marketing, websitelerin arama motorları sonuç sayfalarında (SERPs) üst sıralarda görünürlük kazanmasını hedefleyen bir pazarlama aracıdır. Baş harflerinin kısaltılması ile SEM, Türkçe’ye Arama Motoru Pazarlaması olarak çevrilmiştir. Tüm bu pazarlama araçlarını kapsayan ve birbirlerini destekleyen bir anlayış ile ele alınarak yönetilen SEM kampanyalarında ise istenilen sonuçlar orta ve uzun vadede markanıza ve sitenize çok daha kazanç getirmektedir. Genel olarak Internet Pazarlaması çatısı altında yer alan Search Engine Marketing, websitelerin arama motorları sonuç sayfalarında (SERPs) üst sıralarda görünürlük kazanmasını hedefleyen bir pazarlama aracıdır.

Kişiler tarafından yapılan aramalara karşı arama motorları tarafından sunulan sonuçlar, belirli bir algoritma ve sistem üzerinden sıralanmaktadır.

Dünyanın en çok kullanılan arama motoru Google’ı baz alalım. Google üzerinde yaptığımız bir aramada karşımıza çıkan sonuçlar bir sistem dahilinde sunulmaktadır. Dünyanın en kompleks kod yapılarından birine sahip olan Google, her arama için web sitelerinin Yüzlerce kriterini gözden geçirmekte ve insanlara en faydalı bilgiyi, en hızlı şekilde ulaştırmaya gayret etmektedir. Yıllardır periyodik güncellemelerle sürekli gelişen Google algoritması her zaman web tasarımcıların ilgi alanı olmuştur ve olmaya devam edecektir. Arama motorlarında belirlenmiş kelimelerde arama yapan kişilere; çalışma yapılan sitenin sonuç listesinin üst sıralarında çıkarılması için yapılan işlemlerin tamamına SEO adı verilmektedir. Search Engineering Optimization’ın kısaltması olan SEO ise arama motoru optimizasyonu anlamına gelmektedir.

Net Ajans, seo hizmetinde, rakiplerinden çok daha iyi sonuçlar elde ederek Seo yardımı isteyen müşterilerini memnun etmektedir. Rakiplerinden üstün olması, Google Seo çalışmasında diğer firmalardan daha başarılı olup, markanızın diğer markaların önüne geçmesi demektir. Google Seo desteği almak için gönül rahatlığıyla Net Ajans’ı tercih edebilirsiniz.